Kutak za dame
Dobro dosli na forum http://kutakzadame.com

Zelim vam prijatan boravak na forumu, ali se pre toga morate prijaviti sa postojecim nalogom.

Ili registrovati ako nemate nalog na forumu http://kutakzadame.com



Sve ženske i muske teme na jednom mestu
 
PrijemČesto Postavljana PitanjaTražiRegistruj sePristupi

Delite | 
 

 Trcanje za pocetnike

Ići dole 
AutorPoruka
Iva

avatar

Broj poruka : 1826
Datum upisa : 28.02.2012
Godina : 36

PočaljiNaslov: Trcanje za pocetnike    Sub Jun 08, 2013 11:21 pm

http://www.nhs.uk/Livewell/c25k/Pages/couch-to-5k-plan.aspx

Na ovom linku mozete naci snimljene treninge za pocetnike u trcanju.

Opis na engleskom:

A week-by-week description of the nine-week set of Couch to 5K podcasts.

Week one
Begin with a brisk 5-minute walk, then alternate 60 seconds of running and 90 seconds of walking, for a total of 20 minutes.

Week two
Begin with a brisk 5-minute walk, then alternate 90 seconds of running with 2 minutes of walking, for a total of 20 minutes.

Week three
Begin with a brisk 5-minute walk, then two repetitions of 90 seconds of running, 90 seconds of walking, 3 minutes of running, 3 minutes of walking.

Week four
Begin with a brisk 5-minute walk, then 3 minutes of running, 90 seconds of walking, 5 minutes of running, 2½ minutes of walking, 3 minutes of running, 90 seconds of walking, 5 minutes of running.

Week five
There are three different workouts for this week. They are as follows:
Workout 1: a brisk 5-minute walk, then 5 minutes of running, 3 minutes of walking, 5 minutes of running, 3 minutes of walking, 5 minutes of running.
Workout 2: a brisk 5-minute walk, then 8 minutes of running, 5 minutes of walking, 8 minutes of running.
Workout 3: a brisk 5-minute walk, then 20 minutes of running, with no walking.

Week six
There are three different workouts for this week. They are as follows:
Workout 1: a brisk 5-minute walk, then 5 minutes of running, 3 minutes of walking, 8 minutes of running, 3 minutes of walking, 5 minutes of running.
Workout 2: a brisk 5-minute walk, then 10 minutes of running, 3 minutes of walking, 10 minutes of running.
Workout 3: a brisk 5-minute walk, then 25 minutes of running with no walking.

Week seven
Begin with a brisk 5-minute walk, then 25 minutes running.

Week eight
Begin with a brisk 5-minute walk, then 28 minutes of running.

Week nine
Begin with a brisk 5-minute walk, then 30 minutes of running.

_________________
"Za dvadeset godina bićete razočarani ne onim što ste uradili, već onim što niste. Uhvatite povetarac svojim jedrima. Pokidajte sigurne veze. Isplovite iz zaštićene luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrivajte."

Daisypath Anniversary tickers
Nazad na vrh Ići dole
Iva

avatar

Broj poruka : 1826
Datum upisa : 28.02.2012
Godina : 36

PočaljiNaslov: Re: Trcanje za pocetnike    Sub Jun 08, 2013 11:31 pm

Trcanje je meni bilo zgodno kao fizicka aktivnost jer zavisi samo od mene i mog vremena. Nikakva specijalna oprema nije potrebna. Ali jesu neophodne dobre patike za trcanje, malo dublje da bi zastitle clanak od povreda i stabilne.

Ovaj program je odlican jer je zaista za pocetnike.Pocinje se od nekih laksih faza i zatim se postepeno povecava. Jedino sto vam sem patika treba za ovaj program jeste mp3. Tokom celog 30-minutnog treninga devojka sa snimka vam prica kad da krenete sa trcanjm, kad sa hodanjem. Muzika je malo spora za moj ukus, ali ok...da se to prevazici.

Moj savet je da odredite vreme u toku dana u kome cete trcati. Prvih nedelju dve drzite se tog vremena sto je preciznije moguce. Toliko brzo ce vam postati navika da necete moci da verujete. Ja trcim uvece i cim se smraci, ako ne idem tog dana na trcanje, hvata me nervoza.

Takodje treba paziti na povrede i slusati svoj orgainzam. Prilagoditi program sebi i svojim mogucnostima. Npr. ako vas boli koleno pauzirajte naredni dan. Prosto slusajte ono sto vam telo govori.

_________________
"Za dvadeset godina bićete razočarani ne onim što ste uradili, već onim što niste. Uhvatite povetarac svojim jedrima. Pokidajte sigurne veze. Isplovite iz zaštićene luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrivajte."

Daisypath Anniversary tickers
Nazad na vrh Ići dole
Lus

avatar

Broj poruka : 1746
Datum upisa : 29.02.2012
Lokacija : na suncanoj strani ulice

PočaljiNaslov: Re: Trcanje za pocetnike    Ned Jun 09, 2013 1:57 am

Trcanje je odlicno. ja sam jedno vreme trcala svaki dan, stvarno sam bila puna energije, a kajala sam se kada ne odem.

_________________
" -Si supiera que esta fuera la última vez que te vea salir por la puerta, te daría un abrazo, un beso y te llamaría de nuevo para darte más- "
Nazad na vrh Ići dole
Bella

avatar

Broj poruka : 1429
Datum upisa : 28.02.2012
Godina : 29

PočaljiNaslov: Re: Trcanje za pocetnike    Pon Jun 10, 2013 5:48 am

Ja mrzim trcanje, nema dosadnije stvari na svetu
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content




PočaljiNaslov: Re: Trcanje za pocetnike    

Nazad na vrh Ići dole
 
Trcanje za pocetnike
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Kutak za dame :: Lepota :: Sport i ishrana-
Skoči na: